Erasmus + međunarodna sedmica za akademsko i administrativno osoblje na Afyon Kocatepe Univerzitet, Turska

Ured za međunarodnu i međuuniverzitetsku saradnju
Tuzla, 25.04.2024.godine

 

Afyon Kocatepe Univerzitet iz Turske je objavio konkurs za dodjelu jedne stipendije akademskom i administrativnom osoblju Univerziteta u Tuzli za učešće na Međunarodnoj sedmici od 10. – 14.06.2024.godine.

Poziv je otvoren za akademsko osoblje Akademije Dramskih Umjetnosti (gluma), Ekonomski fakultet (Menadžment, Finansije, Trgovina), Pravni fakultet, Fakultet za tjelesni odgoj i sport, Rudarsko-geološki-građevinski fakultet (Rudarstvo, Građevina), Filozofski fakultet (Turski jezik i književnost, Politologija), Fakultet elektrotehnike, Mašinski fakultet, Tehnološki fakultet (Prehrambena tehnologija).

 

Osoblje može izabrati da li će teaching ili training mobilnost.

 

Međunarodna sedmica je usmjerena na tri glavne grupe učesnika:

  • Administrativno osoblje (Staff  Training mobility) : Aktivnosti obuke će se dogovoriti sa predstavnicima jedinica (a) Jedinice za koordinaciju kvaliteta, (b) Jedinice za razvoj strategije, (c) Jedinice za štampu, medije i odnose s javnošću (4) i fakulteta .
  • Akademsko osoblje (Staff Teaching mobility): Nastavne aktivnosti će se pregovarati sa Erasmus koordinatorima srodnih fakulteta
  • Osoblje Ureda za međunarodnu saradnju

 

Biti će organizovan izlet u Hierapolis (Denizli, Turska), Şirince (malo selo u blizini Izmira) i Efes (poznate antičke ruševine u blizini Izmira) 13. juna (dolazak) i 14. juna (odlazak). Možete kupiti karte za polazak iz Izmira. Prevoz na izlet će biti besplatan, ali će učesnici snositi troškove smještaja.

 Stipendija se može koristiti za teaching i training mobilnost.

 Stipendija obuhvata dnevnice u iznosu od 140 EUR i putne troškove u iznosu od 275 EUR (putni troškovi se izračunavaju uz pomoć „Distance Calculator“ dostupnog na sljedećem linku: http://ec.europa.eu/programmes/erasmusplus/tools/distance_en.htm).

Kontakt osoba na Afyon Kocatepe Univerzitetu: Merve Kiymik uib@aku.edu.tr

 

POTREBNA DOKUMENTACIJA ZA OSOBLJE:

Prijavni obrazac

Kopija pasoša

CV (https://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae)

Motivaciono pismo

Certifikat ili potvrda o poznavanju engleskog jezika

Mobility Agreement for Training

Mobility Agreement for Teachnig

Izjava o prethodnoj mobilnosti

 

PRIJAVA:

Krajnji rok za podnošenje aplikacija je 30.04.2024. godine.

 Link za prijavu: https://forms.gle/CPfveRJSaUHjg8Co9

Prijave dostaviti potpisane i skenirane u PDF formatu isključivo putem e-maila adresa: prijaveiro@untz.ba sa napomenom  PRIJAVA ZA ERASMUS+ AFYON.

 

Više informacija o načinu prijave i kriterijima možete pronaći u Pravilniku o međunarodnoj  mobilnosti Univerziteta u Tuzli na sljedećim linkovima:

 

  1. a) https://test1.untz.ba/wp-content/uploads/2021/01/Pravilnik_o_medjunarodnoj_mobilnosti_30_07_2020.pdf
  2. b) https://test1.untz.ba/wp-content/uploads/2023/03/Pravilnik_o_izmjenama_i_dopunama_Pravilnika_o_medjunarodnoj_sradnji_08_03_2023.pdf

 

Kontakt informacije:

Ured za međunarodnu i međuuniverzitetsku saradnju

Dr. Tihomila Markovića 1 ( Rektorat Univerziteta u Tuzli, kancelarija br. 8)

e-mail: international@untz.ba; selma.cebic-babajic@untz.ba

tel: +38735 300 526 fax: +38735 300 528

 

(*) – U obrascu Mobility Agreement, pod “The Receiving Institution” upisujete sljedeće podatke:

 

Name

Afyon Kocatepe

University

Faculty/Department

 

Erasmus code

(if applicable)

 

TR AFYON01

Address

Afyon Kocatepe University

International Relations Office

ANS Campus,

Rektörlük E. Blok 03200

Afyonkarahisar/TURKEY

Country/
Country code

TR

Contact person
name and

position

Institutional Coor.

Prof. Dr.

İhsan Cemil DEMİR

Contact person
e-mail / phone

uib@aku.edu.tr