Erasmus+ stipendija u ljetnom semestru 2024/25. na Univerzitetu Alanya Alaaddin Keykubat, Turska (studenti)

Ured za međuuniverzitetsku saradnju u zemlji i inostranstvu

Tuzla, 27.08.2024. godine

 

Univerzitet Alanya Alaaddin Keykubat u Turskoj je objavio konkurs za dodjelu jedne (1) stipendije studentima I, II i III ciklusa studija Univerziteta u Tuzli za ljetni semestar akademske 2024/25. godine.

 

Prijaviti se mogu studenti sljedećih fakulteta Univerziteta u Tuzli:

  • Fakulteta elektrotehnike,
  • Prirodno-matematičkog fakulteta (Turizmologija),
  • Ekonomskog fakulteta,
  • Mašinskog fakulteta,
  • Medicinskog fakulteta (opšti smjer, fizijatrija i rehabilitacija)
  • Filozofskog fakulteta (Turski jezik i književnost).

 

O STIPENDIJI

Stipendija obuhvata putne troškove u iznosu od 360 EUR i mjesečnu stipendiju u iznosu od 800 EUR. Viza, dozvola za boravak i osiguranje nisu obuhvaćeni ovom stipendijom, te je stipendista dužan ove troškove snositi sam.

Putni troškovi se izračunavaju uz pomoć „Distance Calculator“ dostupnog na sljedećem linku:

https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/resources/distance-calculator_en).

VAŽNA NAPOMENA: Stipendija se isplaćuje nakon što student/ica stigne na partnerski univerzitet, prijavi se njihovom Uredu za međunarodnu saradnju, otvori svoj devizni žiro-račun, zvanično započne semestar te predoči Ugovor o učenju (Learning Agreement) potpisan od strane oba univerziteta.

Dosadašnja iskustva studenata su pokazala da studentu prva uplata bude između prve i treće sedmice semestra. Stipendija se isplaćuje u dvije (2) rate. Prva rata se isplaćuje u iznosu od 80% od ukupnog iznosa stipendija, a 20% se isplaćuje na kraju semestra.

Ovo pojašnjenje u vezi stipendije koje smo dobili sa Univerziteta Alanya Alaaddin Keykubat: „80 % of the grant is transferred to the student's € account once she/he has her/his resident permit card here. The rest is transferred after the mobility finishes and the student fills out the EU survey which will be sent to them after the mobility. The student can either open a bank account here in Türkiye after the resident permit card process is finished or can use their € bank account in  Bosnia-Herzegovina but in that case banks have commissions during the transfer. As our university does not have a dormitory, our incoming students either rent a flat or stay in a private dormitory in Alanya and cover the expenses by themselves. They can use the bus connection. They can have lunch for a small amount of money in the mensa where the students have lunch on campus.

 

KORISNE INFORMACIJE

      Kestel Mahallesi, Üniversite Caddesi, No.: 80 PK: 07425

      Alanya/Antalya/ TÜRKİYE

 

ROK ZA DOSTAVLJANJE DOKUMENATA JE 23.09.2024. GODINE

Ured nominuje studenta 01.10.2024. godine. 

 

Potrebna dokumentacija za studente:

  1. Prijavni obrazac
  2. Fotografija (formata 35×45 mm) (studenti nose sa sobom na mobilnost)
  3. Fotokopija pasoša (stranica sa generalijskim podacima)
  4. CV na engleskom jeziku (https://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae)
  5. Motivaciono pismo na engleskom jeziku
  6. Prijedlog  Erasmus+ Learning Agreement
  7. Certifikat ili potvrda o poznavanju engleskog jezika, minimalno nivo B1 (studenti imaju nekoliko opcija, a Ured vam može dati više informacija)
  8. Za studente I ciklusa: Uvjerenje o položenim ispitima – prevedeno na engleski jezik
  9. Za studente II ciklusa (kada aplicira tokom I semestra dok sluša po prvi put predmete): Prepis ocjene sa I ciklusa studija ILI Uvjerenje o položenim ispitima na I ciklusu studija ILI Dodatak diplomi – prevedeni na engleski jezik
  10. Za studente II ciklusa (kada aplicira nakon odslušanog I i/ili II semestar: Uvjerenje o položenim ispitima na II ciklusu studija – prevedeno na engleski jezik
  11. Za studente III ciklusa: Uvjerenje o položenim ispitima – prevedeno na engleski jezik
  12. Za studente III ciklusa (koji su tek upisali III ciklus i nemaju položenih predmeta): Potvrda o statusu studenta – prevedena na engleski jezik

 

Prijave dostaviti putem e-maila: mirha.mujkanovic@untz.ba sa napomenom PRIJAVA ZA ERASMUS+ ALANYA ALAADDIN KEYKUBATSvi dokumenti moraju biti dostavljeni na engleskom jeziku, potpisani i skenirani u PDF formatu sa jasno naznačenim imenom i prezimenom kandidata i nazivom svakog dokumenta (primjer: CV_First Name, Last Name). Learning Agreements se dostavljaju lično u Ured (ukupno četiri kopije).

 

VAŽNO: Odabir kandidata se vrši u skladu sa Pravilnikom o međunarodnoj mobilnosti Univerziteta u Tuzli i Kriterijma za mobilnost studenata: Studenti.

 

Za sve dodatne informacije Ured za međuuniverzitetsku saradnju vam stoji na raspolaganju.


Kontakt informacije:

Ured za međuuniverzitetsku saradnju u zemlji i inostranstvu
Dr. Tihomila Markovića 1 (Rektorat Univerzitata u Tuzli, kancelarija br. 8)
E-mail: mirha.mujkanovic@untz.ba
Tel: +387 35 300 534