Erasmus+ stipendije za akademsko i administrativno osoblje na Univerzitetu u Pečuhu, Mađarska (osoblje)

Ured za međunarodnu i međuuniverzitetsku saradnju

Tuzla, 22.11.2023. godine

 

Obavještavamo vas da je Univerzitetu u Pečuhu, Mađarska, objavio Konkurs za dodjelu ukupno tri (3) stipendije akademskom i administrativnom osoblju Univerziteta u Tuzli na osnovu potpisanog Erasmus+ sporazuma o saradnji.

Navedene stipendije je potrebno iskoristiti u periodu od februara 2024. godine do februara 2025. godine.

Poziv je otvoren za osoblje Ekonomskog fakulteta (oblasti: ekonomija, menadžment, administracija, marketing i oglašavanje) i Filozofskog fakulteta (oblasti: pedagogija, psihologija, engleski jezik i književnost, sociologija, kulturalne studije i politologija).

Fakulteti sa svim studijskim programima i smjerovima na Univerzitetu u Pečuhu se nalaze na sljedećem linku:
https://international.pte.hu/current-students/information-related-your-studies/faculties

 

Više informacija o mobilnosti na Univerzitetu u Pečuhu možete pronaći na sljedećoj stranici:

https://international.pte.hu/staff_exchange

 

ROK ZA PRIJAVU JE 29.11.2023. GODINE

Rok Ureda za nominovanje odabranog kandidata: 30.11.2023. godine (czeh.gabor@pte.hu)

 

O STIPENDIJI:

Vrsta: (A) Staff mobility for teaching i (B) Staff mobility for training

Iznos stipendije: 140 EUR po danu + troškovi puta (180 EUR)

Trajanje mobilnosti: 6 dana

  1. A) Detalji o Teaching Mobility za akademsko osoblje:
  • Trajanje mobilnosti: 5 dana (+ 1 dana puta = 6 dana)
  • Sati: Minimalno 8 sati predavanja
  • Nivo poznavanja engleskog jezika: B2
  • Kriteriji za odabir kandidata koji se primjenjuju: UNTZ Kriteriji iz Pravilnika o međunarodnoj mobilnosti (linkovi dole)

 

  1. B) Detalji o Training Mobility za administrativno i akademsko osoblje:
  • Trajanje mobilnosti: 5 dana (+ 1 dana puta = 6 dana)
  • Sati: Minimalno 4 sati dnevno
  • Nivo poznavanja engleskog jezika: B2
  • Kriteriji za odabir kandidata koji se primjenjuju: UNTZ Kriteriji iz Pravilnika o međunarodnoj mobilnosti (linkovi dole)

 

Potrebna dokumentacija za osoblje:

 

  1. Prijavni obrazac
  2. Kopija pasoša
  3. CV (https://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae)
  4. Motivaciono pismo
  5. Certifikat ili potvrda o poznavanju engleskog jezika
  6. Mobility Agreement for Training
  7. Mobility Agreement for Teachnig
  8. Izjava o prethodnoj mobilnosti

 

Prijave dostaviti ISKLJUČIVO putem e-maila: prijaveiro@untz.ba sa napomenom PRIJAVA ZA ERASMUS + PEČUH.

Nakon nominacije, nominovano osoblje treba sa sobom ponijeti sljedeću dokumentaciju:

1)    Boarding Passes

2)    E-tickets

3)    Health Insurance (Covering your stay here)

4)    CV

5)    Copy of passport identity page

6)    Big Smile J

 

Kontakt osoba na University of Pécs:

Gábor CZÉH

Erasmus+ International Credit Mobility Co-ordinator

Tel: +3672501509

Email: czeh.gabor@pte.hu

University of Pécs

Rector's Cabinet

International Centre

H-7622 Pécs, Vasvári Pál u. 4.

Hungary

 

Više informacija o načinu prijave i kriterijima možete pronaći u Pravilniku o međunarodnoj  mobilnosti Univerziteta u Tuzli na sljedećim linkovima:

  1. a) https://test1.untz.ba/wp-content/uploads/2021/01/Pravilnik_o_medjunarodnoj_mobilnosti_30_07_2020.pdf
  2. b) https://test1.untz.ba/wp-content/uploads/2023/03/Pravilnik_o_izmjenama_i_dopunama_Pravilnika_o_medjunarodnoj_sradnji_08_03_2023.pdf

 

Ured za međunarodnu i međuuniverzitetsku saradnju stoji vam na raspolaganju za sve dodatne informacije.

 

Kontakt informacije:

Ured za međunarodnu i međuuniverzitetsku saradnju

Dr. Tihomila Markovića 1 (Rektorat Univerzitata u Tuzli, kancelarija br. 8)

E-mail: international@untz.ba; selma.cebic-babajic@untz.ba

Tel: +387 35 300 526