Pravilnik i kriteriji o međunarodnoj mobilnosti |
O MOBILNOSTI Međunarodna mobilnost podrazumijeva razmjenu studenata, akademskog i administrativnog osoblja sa jedne visokoškolske ustanove na drugu. Svi studenti upisani u tekućoj akademskoj godini, te zaposleno akademsko i administrativno osoblje mogu biti učesnici mobilnosti.
Univerzitet u Tuzli trenutno učestvuje u sljedećim programima mobilnosti:
Kako se prijaviti?
Da bi se prijavili na otvorene konkurse, potrebno je da dostavite određene dokumente na osnovu kojih se svaki kandidat evaluira i donosi odluka o uspostavljanju mobilnosti i stipendiranja boravka u inostranstvu.
Selekcija kandidata se vrši u skladu sa Pravilnikom o međunarodnoj mobilnosti Univerziteta u Tuzli i Kriterijima za mobilnost (Studenti, Akademsko osoblje, Administrativno osoblje)
Za više informacija o mobilnosti, kontaktirajte Ured za međuuniverzitetsku saradnju u zemlji i inostranstvu (Ured za MS) Univerziteta u Tuzli.
NAPOMENA: Mobilnost osoblja odnosi se na akademsko i administrativno osoblja zaposleno po osnovu ugovora o radu na Univerzitetu u Tuzli. Spoljni saradnici koji nemaju ugovor o radu na Univerzitetu u Tuzli ne ispunjavaju uslove za mobilnost / finansijsku pomoć u svrhu boravka na inostranoj visokoškolskoj ustanovi (Član 22. PRAVILNIK o međunarodnoj mobilnosti)
|
Programi mobilnosti | |
Studenti | |
Akademsko osoblje | |
Administrativno osoblje | |
Stipendije | |
Arhiva |