Ured za međunarodnu i međuuniverzitetsku saradnju
Tuzla, 30.11.2023. godine
Obavještavamo vas da je Univerzitet Igdir, Turska, objavio Konkurs za dodjelu ukupno četiri (4) stipendije akademskom osoblju Univerziteta u Tuzli na osnovu potpisanog Erasmus+ sporazuma o saradnji.
Navedene stipendije su namijenjene za “Staff Mobility for Teaching” i potrebno ih je iskoristiti u sedmici od 13.05. – 17.05.2024. godine.
Poziv je otvoren za osoblje sljedećih fakulteta Univerziteta u Tuzli:
- Tehnološkog fakulteta
- Medicinskog fakulteta, Odsjek zdravstvenih studija
- Fakulteta za tjelesni odgoj i sport
- Mašinskog fakulteta
- Fakulteta elektrotehnike
- Rudarsko-geološko-građevinskog fakulteta, smjer Građevinarstvo
- Prirodno-matematičkog fakulteta, smjer Matematika i smjer Geografija
- Filozofskog fakulteta, smjerovi: (a) Turski jezik i književnost, (b) Engleski jezik i književnost i (c) Psihologija
- Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta (audiologija i rehabilitacija)
Više informacija o Univerzitetu Igdir možete pronaći na sljedećoj stranici: https://www.igdir.edu.tr/home.
ROK ZA PRIJAVU JE 22.12.2023. GODINE
Rok Ureda za nominovanje odabranog kandidata: 28.12.2023. godine (erasmus@igdir.edu.tr)
O STIPENDIJI
- Vrsta: (A) Staff mobility for teaching
- Trajanje mobilnosti: 5 dana
- Sati predavanja: Minimalno 8 sati
- Nivo poznavanja engleskog jezika: B2
- Iznos stipendije: 140 EUR po danu + troškovi puta (Putni troškovi se izračunavaju uz pomoć „Distance Calculator“ dostupnog na sljedećem linku: https://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/resources/distance-calculator_en).
- Kriteriji za odabir kandidata koji se primjenjuju: UNTZ Kriteriji iz Pravilnika o međunarodnoj mobilnosti (linkovi dole)
Potrebna dokumentacija za osoblje:
- Prijavni obrazac
- Kopija pasoša
- CV (https://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae)
- Motivaciono pismo
- Certifikat ili potvrda o poznavanju engleskog jezika
- Mobility Agreement for Teaching
- Izjava o prethodnoj mobilnosti
Prijave dostaviti ISKLJUČIVO putem e-maila: prijaveiro@untz.ba sa napomenom PRIJAVA ZA ERASMUS + IGDIR.
Nakon nominacije, nominovano osoblje treba sa sobom ponijeti sljedeću dokumentaciju:
2) E–tickets
3) Health Insurance (Covering your stay here)
4) CV
5) Copy of passport identity page
6) Big Smile J
Kontakt osoba na Univerzitetu Igdir je Talha Yildiz, Vice Erasmus Coordinator, IRO, Email: erasmus@igdir.edu.tr
Više informacija o načinu prijave i kriterijima možete pronaći u Pravilniku o međunarodnoj mobilnosti Univerziteta u Tuzli na sljedećim linkovima:
- a) https://test1.untz.ba/wp-content/uploads/2021/01/Pravilnik_o_medjunarodnoj_mobilnosti_30_07_2020.pdf
- b) https://test1.untz.ba/wp-content/uploads/2023/03/Pravilnik_o_izmjenama_i_dopunama_Pravilnika_o_medjunarodnoj_sradnji_08_03_2023.pdf
Ured za međunarodnu i međuuniverzitetsku saradnju stoji vam na raspolaganju za sve dodatne informacije.
Kontakt informacije:
Ured za međunarodnu i međuuniverzitetsku saradnju
Dr. Tihomila Markovića 1 (Rektorat Univerzitata u Tuzli, kancelarija br. 8)
E-mail: international@untz.ba; selma.cebic-babajic@untz.ba
Tel: +387 35 300 526